Zet diverse (gaming) tools in om een concept te ontwikkelen waar je duizenden jongeren mee kunt bereiken. Klinkt dit als een enorme opgave? Wij helpen u graag op weg!
Vaak wordt er complex gedacht over het ontwikkelen van een concept om jongeren te bereiken en enthousiast te maken voor uw product, dienst of boodschap. Wij laten u graag zien dat deze stap niet zo ingewikkeld ligt en werken graag samen aan het concept.
De eerste stap is samen bepalen welke doelgroep er exact bereikt moet worden, ook de gaming doelgroep kent diverse sub-lagen. Wij adviseren u graag over de juiste route.
De digitale generatie herkent al snel wanneer u gaat voor 'snelle winst' en hiermee schrikt u de doelgroep af. Campagnes met een goede en duidelijke verhaallijn en exclusiviteit helpt u de doelgroep voor u te winnen.
Het belangrijkste is om uw doelstellingen op tafel te krijgen. Vanuit het doel werken we toe naar het bredere concept. We lopen samen met u vraagstukken uit, zoals wie willen we exact bereiken en op welke manier past dit het beste bij ons?
Samen kijken we naar eventuele schaalbaarheid. Beginnen vanuit een authentiek verhaal is belangrijk!
Naast de vraagstelling en opdracht leggen we relevante data en eigen inzichten, met als doen om relevantie toe te voegen.
Na de lancering kijken en meten we of de campagen aanslaat, daar waar nodig sturen we bij en passen we aan.
Zowel voor onze opdrachtgevers als de gaming community bewaken we belangrijke kaders.
Level Up Agency heeft hetzelfde doel als onze opdrachtgevers; het bereiken van de digitale generatie op een unieke en doeltreffende manier. Binnen de wereld van generatie Alpha en Z weten we onze weg te vinden.
We beantwoorden graag uw vragen tijdens een kop koffie, maar hebben voor u ook al enkele vragen en antwoorden op een rijtje gezet.
Een veel gestelde vraag is welk budget er beschikbaar moet zijn om doelstellingen te behalen. Voor we deze vraag kunnen beantwoorden moeten we dus eerst kijken naar de doelstellingen en wensen van de opdrachtgever. Concreet kunnen we hier pas iets over zeggen na de eerste kennismaking.
Uiteraard! Samen met onze partners weten we de relevante informatie in kaart te brengen, data aan te dragen en mee te denken over de next-steps.
Dit ligt aan de soort opdracht, maar via online tools kunnen we in de rapportages statistieken meegeven als kijkgedrag, bereik en andere relevante informatie om een rapportage op te maken.
De digitale generatie is de online generatie, die bovendien heel erg goed weet hoe ze media consumeren of blokkeren. Indien je deze doelgroep echt wilt bereiken dan dien je jezelf binnen hun speelveld moeten begeven.
Het komt regelmatig voor dat we samen met opdrachtgevers werken aan het opzetten van een strategie om de digitale generatie te bereiken. Ook hiervoor geldt dat we eventueel samen met partners dit gezamenlijk in kunnen vullen.
Wij zijn geen game developer zoals Riot Games of Valve, maar zetten wel vaak gamification of mini-games in om de doelgroep te bereiken. Wij kunnen hier uiteraard enkele voorbeelden van laten zien.